The power of brochures

Το 70% των τουριστών χρησιμοποιούν χάρτες, οδηγούς πόλης και άλλα ενημερωτικά έντυπα, καθώς ταξιδεύουν.

Η δύναμη των εντύπων στον τουρισμό

Το 70% των τουριστών χρησιμοποιούν χάρτες, οδηγούς πόλης και άλλα ενημερωτικά έντυπα, καθώς ταξιδεύουν.

Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε το 2022 από τη Visitor International, σε συνεργασία με το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley σε ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό και Ευρώπη.

Η εξαιρετική σημασία των εντύπων για τους ταξιδιώτες

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, οι τουρίστες αναζητούν τα έντυπα και τα προμηθεύονται από διάφορα σημεία.

Η συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών, σε ποσοστό 87%, κρίνει ότι τα έντυπα είναι πολύ χρήσιμα, ενώ από το ποσοστό αυτό, πάνω από το 90% των Μillennials, ηλικίας 18-24 θεωρούν τα έντυπα πολύ σημαντικά στα ταξίδια τους.

Είναι αξιόπιστα

Είναι πρακτικά

Είναι εύκολα στη χρήση

Η αποτελεσματικότητα των εντύπων

Τα ταξιδιωτικά έντυπα είναι μία προσωπική επιλογή καθώς οι ίδιοι διαλέγουν αυτά που τους ενδιαφέρουν από τα Info Stand και για αυτό το λόγο είναι μεγάλη η αποτελεσματικότητά τους

  • Το 86% των ταξιδιωτών παραδέχτηκε πως τα έντυπα επηρέασαν το ταξίδι του
  • Το 21% επισκέφθηκε περιοχές και επιχειρήσεις που ανακάλυψε σε αυτά
  • Το 20% άλλαξε τα σχέδιά του για να επισκεφθεί κάτι που είδε σε ένα έντυπο
  • Το 47% ανακάλυψε καινούριες υπηρεσίες και αξιοθέατα.


Τα έντυπα καθορίζουν και την ψηφιακή παρουσία

61%

των ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν το κινητό για να βρουν περισσότερα για όσα διάβασαν στο έντυπο που επέλεξαν



Τα φυλλάδια ώθησαν τους επισκέπτες να μεταβούν στο διαδίκτυο για να κάνουν κράτηση, αγορές, να επισκεφθούν, να ενημερωθούν για τις ώρες λειτουργίας... και πολλά άλλα.


Share by: